Aids (Hiv) Nedir, Belirtileri ve Bitkisel Destek Tedavisi

Aids bulaşıcı olan virütik bir hastalıktır.HIV (hiv) adı verilen virüsler tarafından girdiği vücudun bağışıklık sistemini devre dışı bırakan, vücut direncinin kırılmasını sağlayan bir hastalıktır.Aids hastalığının diğer bir özelliği de vücudunuzun savunma sistemini yok ettiği için çeşitli mikroplar (aids (hiv virüsü) hastası olmadığınız zaman zarar veremeyecek mikroplar) da hastalıklara sebep olurlar.

Hiv virüsü vücuda girdiği andan itibaren, vücudumuz bu virüse karşı savunma mekanizması olarak özel antikorlar oluşturmaktadır.Kanın içerisinde mevcut olan bu antikoların ELISA diye adlandırılan yöntemle saptanmasına anti-hiv (Anti-HIV) testi denilmektedir.Bahsi geçen Anti-HIV antikorlarının vücutta ölçülebilecek (ELISA yöntemiyle tespit edilecek) düzeye ulaşabilmesi için 3 aylık bir zaman diliminin geçmesi gerekiyor.Bu sebepten ötürü test virüsün vücuda bulaşmasından 3 ay sonra gerçekleştirilmelidir.Anti-HIV testinizin pozitif olması demek, bu virüsün size bulaştığını gösterir.Fakat Anti-HIV testinin yalancı pozitif şeklinde bulunma ihtimali olduğundan dolayı Westernblood testinin de yapılıp pozitif çıkmasından sonra bu hastalığa kişinin mağruz olduğu söylenebilir.

Aids hastalığı sizin yaşam koşullarınıza veya vücut savunma mekanizmanıza göre 3-15 yıl arasında hatta daha uzun süreler geçtikten sonra ortaya çıkabilir.HIV virüsü özellikle vücutta CD4T denilen kan hücrelerine bulaşmaktadır.CD4T hücrelerinin zarar görmesi vücut bağışıklık sistemini zayıflatır hatta yok eder.Bağışıklık sistemi zarar görmüş aids hastalarında normalde etkisi az olan hastalıklar veya hafif geçen rahatsızlıklar oldukça güçlü bir etki bırakır.

Belirtileri; lenf bezlerinde büyümeler, ağız ve deride tekerür eden yara, uçuk, pamukcuk ve lekeler, sebebi anlaşılamayan uzun süreli ateş, öksürük, ishal, kilo kaybı, gece terlemeleri, tüberkiloz ve akciğer rahatsızlıkları şeklinde gösterebilir.

Bu belirtilerden birkaç tanesinin görülmesi aids ihtimalini düşündürebilir.Kaposi sarkomuyla birlikte bazı lenfomalar HIV enfeksiyonunu güçlendiren önemli belirtilerdendir.Tabi ki; kesin tanı yine Anti-HIV ve Westernblood testleriyle ortaya çıkacaktır.

Aids (Hiv Enfeksiyonları) Hastalığına Karşı Bitkisel Destek Tedavi

Öncelikle herhangi bir bitkiyi denemeden önce mutlaka doktorunuza başvurmalısınız.

Meyan kökü : Meyan kökünün latince ismi "glycyrrhiza glabra" dır ve içinde mevcut olan "glycyrrhizin" isimli bileşeni, HIV virüsünün diğer sağlıklı hücrelere nüfus ederek onlarında genetik yapılarını ve işlevselliklerini etkilemelerine izin vermediği gibi virütük çoğalma sürecine de engel olmaktadır.Meyan kökü çayı zaten birçok virüse karşı etkili olduğu yıllardırbilinmektedir.Araştırmacılar yaptıkları testler de HIV virüsünün bulunduğu tüplerde "glycrrhizin" maddesinin aids hastalığına neden olan virüsün çoğalmasını engellediği tespit edilmiştir.Meyan kökünün kullanılışı; herhangi bir bitki çayından 1 litre hazırlanıp 30 grama tekabül edecek şekilde atabilir ve içebilirsiniz yada ağız yoluyla meyan kökünü yalnızca çiğneyebilirsiniz.

Sarı kantaron : İçeriğinde hypericin ve sudohypericin adlı iki madde mevcuttur.Aids'e karşı bu yapılan araştırmalarda bu iki bileşiğin etkili olduğu tespit edilmiştir.Yalnız düzenli olarak sarı kantaron bitkisini kullanan bireyler, alkollü içkilerden, turşu ve turşu türü yiyeceklerden, saman nezlesi ilaçlarının bazılarından ve tirozin gibi ilaçlardan uzak durmalılar.Özellikle hamile bayanlar sarı kantaron bitkisini kullanmamalıdır.Sarı kantaron kullanımı süresince çok fazla güneş ışınına mağdur kalınmamalıdır.Sarı kantaronun kullanılışı; bitkinin tamamından tentür alınıp, günde birkaç kez bir bardak meyve suyunun içinde 20-25 damla olmak kaydıyla kullanabilirsiniz.

Aloe (Aloe vera) : Aloenin bileşiminde bulunan acemannan isimli maddenin bağışıklık sistemini çok güçlü uyarıcı bir etkisinin olduğu kanıtlanmıştır.HIV tüplerinde acemannan maddesinin bu virüse karşı etkili olduğu tespit edilmiştir.Aloenin kullanılışı; günde 4 kez 250 miligrama kadar önerilen günlük kullanım miktarıdır.

Dul avrat otu : Dul avrat otunun özütü Lawrence Review of Natural Products dersindeki makaleye göre Aids'e karşı etkili olduğu söylenmiştir.

Sarımsak : Latince ismi "Allium sativum" olan sarımsağın yapılan deneylerde AIDS (HIV virüsü), zatürre ve herpes gibi virüslere karşı etkili olduğu gözlemlenmiştir.Ayrıca; sarımsağın içerisinde ajoen bileşiği hiv virüsünün kişinin vücudunda yayılmasını azalttığı tespit edilmiştir.Sarımsağın kullanılışı; günde 4-5 diş sarımsak vücudumuzu bu tip virüslerden korunmaya karşı yardımcı olur.

Soğan : Soğan muazzam bir antioksidan olan kuersetin bileşiğinin zengin kaynaklarından biridir.Yine sarımsak gibi virüslere karşı aynı etkiyi göstermektedir.

Armut : Armutun içeriğinde bulunan kafeik asit denilen bileşik bağışıklık sisteminde uyarıcı etki yapmaktadır.Yine armutta bulundan klorojenik asitin HIV virüsüne karşı etkili olduğu biliminsanları tarafından tespiti gerçekleştirilmiştir.Bu iki asitin ise armutta son derece yoğun miktarlarda bulunması dikkat çekmektedir.

Yukarıdaki bilgiler Prof. Dr. Ahmet Maranki'nin "Şifalı Bitkiler" adlı kitabından alınmıştır.Kaynak gösterilerek alıntı yapılabildiği için Prof. Dr. Ahmet Maranki'ye teşekkürler.

You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Response to "Aids (Hiv) Nedir, Belirtileri ve Bitkisel Destek Tedavisi"

  1. kathy says:

    LAMP KATTY   DR. HAKKINDA TANIKLIK VERMEK İÇİN BURADAYIM. İMKB VE HERPES'TEN NASIL TEDAVİ OLDUĞUMUUçukumdan bir daha kurtulacağımı hiç düşünmemiştim, Geçen Ocak ayından beri uçuğum var , Ta ki bir güne kadar İnternette bir araştırmaya gittim ve birinin nasıl olduğuna dair tanıklık ettiğini gördüm. Dr. İMKB, doğal bitkisel ilacı ile uçuklarını iyileştirmesine yardımcı oldu, ifadesini görünce çok şaşırdım, bitki doktoru DR ile de görüşmem gerekiyor. Bayanın yardıma ihtiyacı olabilecek herkese önerdiği e-postasında İMKB. Sağlığımı iyileştirdiği ve beni tekrar mutlu bir kadın yaptığı için bu adama tüm kalbimle minnettarım. Geçtiğimiz yıllarda (GENİTAL HERPES VİRÜSÜ) hastalığına yakalandım ve özellikle özel bölgelerimde sürekli ağrı ve kaşıntı yaşadım. İlk yıl boyunca, bir gün iyileşeceğime Tanrı'ya inandım. Bu hastalık tüm vücudumda dolaşmaya başladı ve doktorumdan tedavi görüyordum çünkü başka seçeneğim yoktu, her şekilde daha iyi olmak istiyordum. Ama kendime söylediğim şey bu ve inanıyorum ki  .Bir gün internette gezinirken kaşıntı çözüm bulamayacak kadar fazlalaştı ve benimle aynı sorunu yaşadığına inandığım birinin,  internette tanıklığına rastladım. DR adında bir adam hakkında tanıklık yapıyor. İMKB  ve onu 8 aylık HSV 2'den nasıl iyileştirdiği hakkında. Ayrıca, bu bitki doktorunun e-posta adresini vererek, uçuk veya herhangi bir hastalığı olan herkesin kendisiyle iletişime geçmesini ve ayrıca ihtiyacı olan herhangi bir hastalığı iyileştirmesini tavsiye etti. gelen şifa. Tereddüt etmeden ona e-posta gönderdim ve ona (HSV 2) nedenimi anlattım çünkü her şekilde iyileşmem gerekiyordu ve bu sefer doğal bir iyileşme yolu vardı. ..İyileşeceğim için endişelenmememi söyledi!! Eh, ondan asla şüphe duymadım çünkü inandım ve kimin tedavisinden iyileştiğini zaten gördüm, bu yüzden inancım vardı.. İnancım ve DR. İMKB    beni Herpes virüsünden iyileştirdi.. vay çok heyecanlandım.. İyileştim !!! işte DR. ISE   Buna ihtiyacı olan herkes için bilgi.. herkes hayatta ne istediğini biliyor.. Eh, benimkini aldım !! doktor İMKB benim aldığım Doğal ilacını hazırladı. İlk bir hafta her yerimde değişiklikler yaşamaya başladım, onun Kökler / Bitkiler ilacı, sıvı  ve toz bitkileri iki hafta kullandıktan sonra tamamen iyileştim. artık incinme yok, acı bana artık. doktor İMKB bana güvence verdi. ve bana gidip testi tekrar yaptırıp görmemi tavsiye etti.(. beklediğim kısım ) başka bir test yaptırmak için doktoruma gittim. Bakın sonuç olumsuz çıktı. ..Herhangi bir hastalığı olan herkese.. Tavsiyem böyle bir hastalığınız varsa veya bu hastalığa yakalanan veya HPV, HSV HBV, HIV, ALS, HBP, KANSER vb. herhangi bir hastalığı olan birini tanıyorsanız. Tekrar teşekkürler DR. ISE   hayatımı yeniden anlamlı  ve canlı kılmak için .Marie  Harris   Uçuğu ve diğer CYBE'leri kalıcı olarak iyileştirebilecek başka bir ilaç yok, bitkisel ilaçların uçukları başarıyla iyileştiren tek ilaç türü olduğunu öğrendim, öyleydim. Bir keresinde uçuk testi pozitif çıktı ama DR'den bitkisel ilaç aldım. ISE, uçuktan tamamen kurtulmamda bana çok yardımcı oldu, artık uçuk virüsünden kalıcı olarak tamamen kurtuldum. Tek Bitkisel Doktor, dünya çapındaki hastaları tedavi etmek ve iyileştirmek için lisans verdi. Doktor  İse tedavi ve O'nun bağlantıları aracılığıyla hızlı iyileşme yanıtları; Cureherbal633@gmail.com   veya   isespiritualspelltemple@gmail.com  Whats-app: +2348151978888 [üretim birimi]WhatsApp:+2347081504778[ Teslimat birimleri ]WhatsApp:+41715880844. (İsviçre Merkez ofis)WhatsApp:+351924365160[ Portekiz  merkez ofis]hayatı daha iyi ve güzel yapan, sağlık zenginliktir imzalı ve Dr. İMKB Bitkisel ve Araştırma Merkezi'nin yönetimi. İnsan Nesillerini etkileyen tüm hastalıkları iyileştirmek, bir daha asla Uçukumdan tedavi olacağımı düşünmemişti,

Gucunu Blogger'den aliyor.